[O1] Dym pod maską na starcie silnika.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marrbjp
    Classic
    • 2012
    • 9

    [O1] Dym pod maską na starcie silnika.

    Raczej manetka gdzieś klei styki
  • KiePeK
    Classic
    • 2010
    • 38

    #2
    [O1] Dym pod maską na starcie silnika.

    Witam. Sprawa wygląda tak, że podczas odpalenia i około jeszcze 30-40 sekund po rozruchu gdzieś z tyłu bloku (lub w tych okolicach) puszcza spaliny. Trudno zlokalizować dokładne miejsce gdzie to leci. Mam tu na myśli rozruch po nocy kiedy auto stoi jakieś 8-9 godzin. Trwa to jak wspomniałem nie długi czas bo około 30-40 sekund ale zaczyna jakby bardziej intensywnie się to objawiać. Dlatego mam zapytanie o jakieś podpowiedzi co gdzie może się dziać? Czemu się dokładnie przyglądnąć? A może już ktoś przerabiał taki przypadek to byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.
    NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

    Komentarz

    • ziutsane
      RS
      • 2007
      • 2376

      #3
      Nie masz może problemu z uszczelką kolektora? I jak się rozgrzeje to pod wpływem ciepła się uszczelnia?
      Radio: C90r+XDP210EQ
      Kable:Opt,Skyline,50 mm
      Wzm:XES M1+FP 1.800
      Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

      Komentarz

      • Pawka123
        Ambiente
        • 2009
        • 175

        #4
        Zwróć uwagę na plecionkę (łącznik elastyczny tłumika). Najprawdopodobniej jest już przepalona. Dostęp do niej nie jest łatwy, ponieważ jest z tyłu silnika właśnie. Ja miałem podobnie, a do tego czuć było spalinami w aucie. Wymiana w warsztacie z tłumikami na nowy łącznik i po zawodach .
        JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

        BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

        Komentarz

        • KiePeK
          Classic
          • 2010
          • 38

          #5
          Dzięki za sugestie cóż tak podejrzewałem że coś takiego tam jest ale nigdy nie miałem z tym do czynienia więc chciałem najpierw podpytać. Kolego Pawka123 w jakich to granicach cenowych się mieści?
          NIE JEST WAŻNE TO CO ROBISZ ALE TO KIM JESTEŚ!!!

          Komentarz

          • Pawka123
            Ambiente
            • 2009
            • 175

            #6
            Przyznam,że nie pamiętam już, ale ja płaciłem coś chyba koło 250 zeta z robotą, ponieważ jak się nie mylę trzeba odkręcać kolektor, żeby spokojnie i ładnie go wymienić. Ja robiłem to w warsztacie, który zajmuje sie tylko tłumikami, to ceny raczej nie są wysokie, ale wiadomo każdy ma swój cennik. Łącznik firmy ASMET jaki został mi zamontowany w zupełności wystarczy. Sprawdzona firma produkująca zamienniki. Chciałem sam to robić, ale bałem sie urwania szpilki, także wolałem żeby w takim przypadku to oni się już martwili.
            JEST Skoda Octavia II 1,9 TDI 105 KM Kombi 2007r. ELEGANCE

            BYŁO Skoda Octavia 1,9 TDI 110 KM Kombi 2000r. ELEGANCE

            Komentarz

            Pracuję...